Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с буталата :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с буталата :(

    Здравейте момчета,
    Направо към вапроса, че вече ми писна от проблеми.Правих осн. ремонт на 33-ката си и "кадърния" майстор сложил някакви бутала които не са 1:1 същите като старите и сега компресията е 15 вместо 9.5, => неможе да се регулира на бензин, а след ремонта исках да я карам на бензин.На газ също се мъчи и пали много трудно.Може ли нещо да се направи или трябва пак да се отваря и да купувам нови бутала.Ако се сложи още една гарнитура дали няма да се пооправи.Направо съм бесен, дадох 1200лв за части и труд и пак немога да си я карам

  • #2
    Re: Проблем с буталата

    Първоначално публикувано от cadds
    Здравейте момчета,
    Направо към вапроса, че вече ми писна от проблеми.Правих осн. ремонт на 33-ката си и "кадърния" майстор сложил някакви бутала които не са 1:1 същите като старите и сега компресията е 13 вместо 9.5, => неможе да се регулира на бензин, а след ремонта исках да я карам на бензин.На газ също се мъчи и пали много трудно.Може ли нещо да се направи или трябва пак да се отваря и да купувам нови бутала.Ако се сложи още една гарнитура дали няма да се пооправи.Направо съм бесен, дадох 1200лв за части и труд и пак немога да си я карам
    извинявам се за въпроса, дано не прозвучи грубо, но имаш ли поне някаква техническа култура?!? Как я мислиш ая работа когато правиш основен ремонт старите(изхабени) части да са 1:1 с новите, също така бъркаш понятия като "степен на сгъстяване" и "компресия". Поне да беше дал подробности за автомобила си освен че е 33, желателно е да го изпишеш в подписа си!

    Comment


    • #3
      ок:
      Алфа Ромео 33, 88-ма година, 1337см3, боксер, (аватарчето)
      То е ясно, че неможе да са същите частите, въпроса е, че на новите бутала челото е с по-малка вдлъбнатина и се получава по-малък обем на горивната камера, поради тая причина компресията вместо 9,5 бара достига подчти 15 бара.Затова на газ работи, защото газта е с по-ниско октаново число.Аз искам на бензин да я карам да се разработи, защото подчти всичко и е сменено.Въпроса е мога ли да си намаля компресията като по някакъв начин си увелича горивната камера, (например като сложа още една гарнитура между главата и блока, или вазможно ли е да се предялат челата на буталата?) Въобще дайте някакъв съвет

      Comment


      • #4
        ъъъ
        бате
        газта е с по-голямо октаново число
        и прочее и прочее несъответствия
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Знам, че слагат някакви подложки за глава . . . ама тва си е циганийка. Абе имаш си състезателна машина - какво не ти харесва? Газ и тва е, той бензина и без това е скъп. Зимата една бутилка с гореща вода на изпарителя и пак газ
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Абе ти луд ли си как измери степента на сгъстяване какви са тея глупости степента на сгъстяване се смята а не се мери с компресор, на тоя вдигател имаш 3 мм недоход, ако знаеш какво е това, този двигател без да се подменя коляновият вал не може да се сгъсти повече от 9,5:1 защото в главите нямаш камера, а при 9,5:1 ще имаш около 10-12 атм. мерено с компресор, ти каза че имала компресия 15 това означава че степента на сгъстяване трябва да е около 10,5-11, а що се отнася до степен на сгъстяване 15...... ,те формула 1 е на 13,5 тинаправо си за инженер във формула 1

            ------------------------------------------
            Ще помоля да внимаваш с тона! Препоръчително е да не се пише само с големи букви- означава викане!

            MrX
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от cadds
              ок:
              Алфа Ромео 33, 88-ма година, 1337см3, боксер, (аватарчето)
              То е ясно, че неможе да са същите частите, въпроса е, че на новите бутала челото е с по-малка вдлъбнатина и се получава по-малък обем на горивната камера, поради тая причина компресията вместо 9,5 бара достига подчти 15 бара.Затова на газ работи, защото газта е с по-ниско октаново число.Аз искам на бензин да я карам да се разработи, защото подчти всичко и е сменено.Въпроса е мога ли да си намаля компресията като по някакъв начин си увелича горивната камера, (например като сложа още една гарнитура между главата и блока, или вазможно ли е да се предялат челата на буталата?) Въобще дайте някакъв съвет
              Като се абстрахираме от нещата с които не си наясно в автомобилостроенето,да ти задам няколко въпросчета относно колата.В какво състояние са ти карбураторите,а горивния филтър, по какъв начин ти е сложена газта- плочка, щуцер..., въздушен филтър- на колко 0 000 е. А ти видя ли ги новите бутала че са с по малка камера или така ти каза майстора и защо си мислиш че няма да иска да работи на бензин ако и намалиш малко обема

              Comment


              • #8
                добре колега,но не си ли съгласен с мен ,това е ъбсурдна тема,която най вероятно ще стане супер дълга и пълна с глупости,от нея няма да има полза никой
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment


                • #9
                  Та при по-високо сгъстяване и респективно по-висока компресия един мотор работи по-добре, особено на газ.
                  Колега cadds , при описаните стойности колата ти трябва да е много по-добре, да се настройва по-лесно и да е но-нервна.Ако наистина имаш проблем, просто го търси в друго нещо!!!!
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    колега мойта е згастена 11,2/1 и има 14атм на студен двигател,а на топъл 16атм,карам я само на бенц и ми гори супер малко,не ти е проблема в сгъстяването,а в карбураторите
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #11
                      drigata
                      Говоря не за степен на сгастяване, а за компресия измерена с манометър.При студен двигател тя е подчти 15 атмосфери, което е много за бензинов двигател.Колата е с един карборатор, карах я на стенд да го регулират.Казват, че е добре, но на бензин не иска да запали, може би защото бензина в резервоара е доста стар.Благодаря за съветите все пак.

                      Comment


                      • #12
                        А като я "почерпиш" пали, ли? Все пак кажи от къде си толкова сигурен за разликите в буталата? Видял, ли си ги? Сигурен, ли си, компресомера е изряден?
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Venci
                          А като я "почерпиш" пали, ли? Все пак кажи от къде си толкова сигурен за разликите в буталата? Видял, ли си ги? Сигурен, ли си, компресомера е изряден?
                          най-вероятно просто не знае как се мери с компресомер
                          аз по сервизите какви кретении съм виждал
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Стига с тоя компресор, мерят я с манометър за измерване на компресия. Буталата съм ги виждал да, наистина са различни, но ми казаха че не би трябвало да има проблеми.Аз и не съм сигурен, че проблема е точно в буталата, просто компресията ми е много голяма.Затова писах тука за да дадете малко савети, а вие веднага започнахте да се заяждате за тоя компресор. Ще се оправям някак си.Мерси
                            П.С. на 2 различни места мериха компресията и все излиза подчи 15(без малко).

                            Comment


                            • #15
                              както казах мога да се фана на бас че не мерят правилно майсторите
                              се пак се опитваме да ти помогнем - не виждам защо се сърдиш
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X